I'm back!

Ja nu var det ett tag sen vi sågs. Har kopplat bort bloggtänkandet helt i några dagar men nu är jag tillbaka och mer fokuserad igen ♥
Endast tre dagar återstår av 8:an och sedan tar jag ett långt och välförtjänt sommarlov! Helt klart skönaste känslan i världen ♥ Jag har en del planer inför sommarlovet men annars så kommer jag att ta det som det kommer, dag för dag ;) Men vad som är planerat är en (eller två) veckor med familjen på antingen Öland, i Falkenberg eller vad vi nu kan hitta på. Mysigt kommer det bli iallafall. 
Annars så vet jag att jag har en del städning att ta tag i, min garderob ser ut som kriget och mitt rum dammar snart igen! Haha 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

kul att du upptaderar igen :D <3

2013-06-11 @ 10:22:00
URL: http://fames.se/jjennyerlandsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback