Liseberg

Heej! Min dag idag har varit fullspäckad och nu när jag kommit hem känner jag mig trött och slut i kroppen. Jomen det är väl så det ska vara ;) 
Jag har varit på Liseberg med Rebecca, hennes lillasyster Jessica och hennes kompis Elin. Vi kom redan innan alla berg-och dalbanorna hade öppnat så därför hamnade vi bland dom första i kön till balder! Pluspoäng där nästan;) Och sedan under hela dagen har vi sprungit fram och tillbaka mellan åkattraktionerna, haha. 
Försökte också vinna lite på hjulen men nix, där blev det ingen vinst. Istället köpte jag detta innan vi åkte hem. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Becca

Jätterolig dag!!! Och fina bilder ;)<3

2013-06-30 @ 21:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback