Vänersborg

Heej! Ja bloggen har halkat efter i ett par veckor nu. Men känslan när man fått sommarlov och inte behöver ha några måsten är underbar i början. Sen efter ett tag blir man sugen igen, sugen på att blogga och engagera sig i saker som tillhör sommaren! Haha ;)
Jag hoppas inte att allt för många tappat intresset av att kolla in här då och då. Kram på er alla! ♥ 
 
Lite om min dag ♥ 
Jag åkte med Frida och hennes syster och mamma till badhuset i Vänersborg där vi bastade en stund, badade massa och åt en god sallad :) Tack för dagen Fridis :* ♥ 
Jag var hemma runt sex och höll nästan på att somna i bilen påvägen hem, direkt jag kom hem åkte onepiecen på och så började jag titta på det nya avsnittet av pretty little liars (!) åh vad jag älskar den serien :D
Är det någon mer som följer serien? :D 
 
Kram Nathalie
(bild från Google) 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack själv det var en jättemysig dag! :)<3
Kram

2013-06-27 @ 21:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback